25 Aralık 2013 Çarşamba

ŞİİRLERİM

                                           
                                                              YALNIZLIK 

                           Öyle yalnız kaldım ki bu dünyada
                           Öyle boş,öylesine içten ki sorma!
                           Kimi zaman annemin dizinde
                           Ağladığımı hatırlardım
                           Kimi zaman kapı kapı dolaşır
                           Kendime dost arardım
                           Ne yazık ki yine hep boş kaldım bu dünyada
                           Yaşantımda,kalbimde,rüyalarımda
                           Geceleri renk renk
                           Gündüzleri sevmezdim gezmelere denk
                           Bazen hıçkırıklarla ağlardım hep
                           Korkardım yalnızlıktan arardım bir sebep
                           Beni korkutan,beni ağlatan,beni üzen
                                                    şey nedir bilirmisin sen
                           YALNIZLIK,yalnızlık ve yine hep sen




                                       SANA DÖNECEĞİM

                                     Bir gün gelir güzel bahar
                                     Kırlarda çiçekler açar solar
                                     Şarkı söyler sanki bana rüzgar
                                     Sevmesem bile canım kadar
                                     Yine sana döneceğim
                                     Gözlerimde hayalin var
                                     O silinse kalbim çarpar
                                     Aramızda yüksek dağlar
                                     Unutsan beni mahşere kadar
                                     Yine SANA DÖNECEĞİM..




                                             SENSİZLİK

                           Bir martı sesi var kulaklarımda 
                           Yağmur çiseliyor rüzgarda dağılan saçlarıma
                           Sen yoksun şimdi mevsim baharda
                                     Ne yazsam ne söylesem yetmez sana şu anda
                                     Neden gittin beni bırakıp çok uzaklara
                                     Sen yoksun şimdi mevsim baharda 
                           Yaşayamam sensiz inan bana yalan dünyada
                           Seveceğim hayalini ömrüm boyunca
                           Sen yoksun şimdi mevsim baharda



                                            HAYAT MI Kİ
                             

                                Yaşıyoruz neredeyiz bilemem ki
                                Kırmızı kiremitli iki katlı
                                Yıllardır aynı binadayız ki
                                             Bahçesi küçük sofası büyük
                                             Tabanı tahta,tavanı yok ki
                                             Odalar minik,şirin,hoş
                                             Eşyaları almıyor ki
                                İçinde anne baba oturur
                                Fakat mutlu değil ki
                                Çocuklar yok çünkü
                                Yaşamak mı bu, HAYAT MI Kİ ..



                                   ÖLMEK İSTİYORUM 

                               Dağ başında bir avcı kulübesi
                               Dışarıda rüzgar
                               İçeride ateş
                               Yerler diz boyu kar
                               Uzanmalıyız seninle
                               Ayı postunun üzerine
                               Sevişmeliyiz uzun uzun 
                               Vücudunun her köşesini
                               Santimetre karelere bölüp 
                               Öpmeliyim öpmeliyim 
                               Sana sevgimi anlatamadığım anda
                               Ölmeliyim
                                        Ölmeliyim...



                                         YALAN MI ?  


                              Bak bugün de yağmur yağıyor
                              Tıp ki o günkü gibi
                              O gün beraberdik,şimdi ayrıyız
                              Beni özlemişsindir
                              Günlerce pencerelerde beklemiş
                              Postadan mektup,kuşlardan haber sormuşsundur
                              Sonra o meçhul kabre mum yakıp
                            "Allahım beni onun et,onuda benim"diye
                              Yalvarmış
                              Şarkımızı duyunca kim bilir,nasıl ağlamışsındır
                              YALAN MI ?
                             
                            

                                              VAZGEÇ

                              Beni görmek arzusu uyanmış şimdi sende
                              Bilmem ki neye yarar artık geri dönsende
                              Vazgeç güzelim vazgeç
                              Böyle bitsin bu masal
                              Hayalimde hep eski
                              Güzelliğin ile kal

                                             Bir zaman çok mağrurdun
                              Güzeldin ve şendin
                              Ben mi dedim bırak git
                              Kıymet bilmedin kendin
                              Vazgeç güzelim vazgeç
                              Böyle bitsin bu masal
                              Hayalimde hep eski
                              Güzelliğin ile kal

                                                                              N.G....

                                         
                                                     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder